maandag 7 februari 2011

Love is...


Met deze geweldig leuke stempel van Penny Black en het leuke papier van BoBunny heb ik een heel ander kaartje gemaakt dan de vorige. lekker dat felle rood en mooi in combinatie met zacht rose...
de stempel is ingekleurd met derwent potloden. Op de rode rozen zitten wat stickles.
de tekststempel heb ik gekregen en sluit aan op de Penny Blackchallenge van deze week: Love is...
verder stuur ik deze kaart in naar de challenge van de Stempelstudio (hartjes) en de challenge van Duymelot: Liefde/Valentijn.
Ik vind het zelf een vrolijk geheel geworden en ben benieuwd naar jullie reacties!

10 opmerkingen:

  1. such a beautiful card monique...thanks for joining in the fun at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,

    Wat een mooie kaart is dit geworden. Ben zelf ook helemaal weg van Bo bunny echt geweldig papier.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique, wat een mooie kaart! Ik vind de penny black stempels altijd al zo schattig en het papier is prachtig.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Monique ik denk dat je maar mee mag doen met één kaartje voor de wedstrijd bij duymelot
    vind ze wel alltwee heel mooi hoor maar anders is het niet helemaal eerlijk tegenover de andere dames

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje manique
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt superlief.Lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart is dit ook geworden Monique maar je mag maar met 1 kaart meedoen met de wedstrijd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das een prachtige kaart geworden Monique!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart en die stempel echt een schatje.Leuk dat je meedoet met de challenge van de stempel studio.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen