maandag 8 november 2010

cadeautasje met derwent potloden


Het is al meer dan een half jaar geleden dat ik voor het laatst iets op mijn blog heb gezet. En nu zag ik dat er een speciale blog was gemaakt voor derwent liefhebbers. En dat was nu de stok achter de deur om weer eens wat te gaan proberen en mee te doen aan zo'n leuke challenge.
challenge 13 van de derwent blog had als opdracht de kleur blauw te gebruiken in je werkstukje (alles behalve een kaart).
Ik heb in de loop van de maanden zo'n 20 potloden bij elkaar gespaard en ik vraag aan Sinterklaas....precies! nog wat van die prachtige potloden zodat ik mijn set compleet kan maken.
de uitleg van het tasje komt van splitcoasterstamps, de stempel is van magnolia. De foto is slecht, maar de kleuren matchen exact met het papier van de achtergrond.
Op naar de volgende uitdaging!

4 opmerkingen:

  1. hoi Monique fijn dat je er weer bent meis en je tasje ziet er supers uit !!!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend tasje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi tasje en bedankt voor het deelnemen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n box-in-a-bag blijft heel leuk om te maken en jouw uitvoering is heel mooi in deze kleuren! Bedankt voor het meedoen met Derwents!

    BeantwoordenVerwijderen