zaterdag 9 januari 2010

scr@pcards challenge rose met een vleugje.. en a sister's hope challenge januari (1)



het was vandaag echt weer om te freubelen, dus enkele kaarten gemaakt. Met deze kaart combineer ik 2 challenges, de sketch van a sister's hope en de kleuren van scr@pcards (rose met een vleugje zwart/grijs). Lang gezocht naar een passende kleuren combinatie, maar ik vind hem wel geslaagd. de stempel komt uit de butterfly collectie van magnolia.



dit is de eerste kaart voor a sisters hope

4 opmerkingen:

  1. liefe kaart hoor,roze is mijn favoriet

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi moniqeu
    ik zag dat je volger van mijn blog bent geworden dus ben even bij jou komen kijken en je volger eworden
    wat maak jij een schitterende kaarten zeg;)
    heel erg mooi
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi, helemaal mijn kleuren! Bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen